Obsługa klienta - Lureaux

Ręcznie robione produkty

Wysyłka międzynarodowa

Holenderska jakość

MENU

KOSZYK / 0zł

0

Brak produktów w koszyku.

Obsługa klienta

Masz pytania? Pomożemy!

Zamówienia

Zamówienie jednego lub więcej produktów

Kliknij „Dodaj do koszyka”, jeśli chcesz kupić produkt. Upewnij się, że wybierasz odpowiedni rozmiar. Aby dokończyć zamówienie, kliknij koszyk w prawym górnym rogu ekranu. Następnie kontynuuj proces płatności. Musisz podać dane dostawy/do faktury i wybrać metodę płatności. Po udanej płatności zamówienie zostaje złożone.

Zmiana zamówienia

Po złożeniu i opłaceniu zamówienia, przystępujemy do jego realizacji i przygotowania do transportu. Jeśli chcesz zmienić zamówienie, daj nam znać jak najszybciej. Po nadaniu przesyłki nie jest już możliwa zmiana zamówienia.

Rozmiar buta

Aby znaleźć odpowiedni rozmiar, najlepiej odnieść się do dobrze dopasowanych butów Lureaux. Jeśli jeszcze ich nie posiadasz, zalecamy zamówienie rozmiaru buta o jeden mniejszego niż nosisz zazwyczaj. Z doświadczenia wiemy, że nasze buty wypadają nieco większe niż inne. Czyli jeśli zazwyczaj nosisz rozmiar 42, zamów rozmiar 41, z dużym prawdopodobieństwem będzie odpowiedni.

E-mail z potwierdzeniem

Po otrzymaniu zamówienia wyślemy Ci wiadomość e-mail z potwierdzeniem. Pieniądze zostały przekazane, a Ty nie otrzymałeś potwierdzenia? Przejrzyj folder SPAM. Jeśli masz konto w naszym sklepie, Twoje zamówienie będzie widoczne również na nim.

Anulowanie zamówienia

Po złożeniu zamówienia nie można go już anulować. Anulowanie jest możliwe tylko wtedy, gdy zamówienie nie opuściło jeszcze naszego magazynu i nie jest jeszcze w drodze. Jeśli chcesz anulować zamówienie, skontaktuj się niezwłocznie z naszym działem obsługi klienta.

Twoje konto

Masz możliwość utworzenie konta w naszym sklepie internetowym. Ułatwi to kolejne zamówienia. Kliknij „Moje konto” w prawym górnym rogu, a następnie wybierz „Utwórz konto”.

Problemy z logowaniem

Jeśli masz problemy z zalogowaniem się na naszej stronie, sprawdź dokładnie jaki komunikat o błędzie otrzymujesz. Najczęściej jest to błędnie wpisany adres e-mail lub hasło. Zawsze możesz także poprosić o nowe hasło.

Nowe hasło

Kliknij „Nie pamiętasz hasła?” i wprowadź swój adres e-mail. W ciągu kilku minut otrzymasz wiadomość e-mail z linkiem do strony, na której możesz łatwo ustawić nowe hasło.

Płatności

Metody płatności

W trosce o Twoją wygodę udostępniamy płatności poprzez znany serwis Przelewy24. Obsługuje on szybkie płatności internetowe, transakcje za pomocą kart płatniczych oraz transakcje BLIK. Dzięki temu możesz wygodnie zapłacić za swoje zakupy jednym kliknięciem, płatność jest od razu zaksięgowana i potwierdzona.

Faktury

Otrzymasz potwierdzenie zamówienia e-mailem. Faktura jest dodawana do pudełka wraz z zamówieniem.

Dostawa

Czas dostawy

Robimy wszystko, co w naszej mocy, aby zamówione buty Lureaux dotarły do Ciebie jak najszybciej. Zamówienia wysyłamy od poniedziałku do piątku. Po przetworzeniu zamówienia wysyłamy wiadomość e-mail z kodem śledzenia przesyłki. Jeśli masz więcej pytań, zawsze możesz skontaktować się z naszym działem obsługi klienta.

Koszty wysyłki

Wysyłka kurierem to koszt 18 zł, jeśli zamówisz produkty za minimum 400 zł wysyłka jest darmowa.

Zwroty/wymiany

Prawo do zwrotu/wymiany

Buty nie pasują lub zmieniłeś zdanie? Nie ma problemu! W ciągu 14 dni od otrzymania paczki możesz zwrócić i wymienić nieuszkodzone i nienoszone artykuły.

Procedura

Pobierz, wypełni i podeślij nam formularz, a my zajmiemy się resztą.

Inne

Coś wydaje Ci się niejasne? Skontaktuj się z nami - kontakt@lureaux-sklep.pl. Postaramy się pomóc.

Newsletter

Ta strona wykorzystuje pliki cookie

Używamy informacji zapisanych za pomocą plików cookie w celu zapewnienia maksymalnej wygody w korzystaniu z naszego serwisu.

Zobacz więcej